A Delphi Study and Verification of Assessment of Chemistry Experiments Videos / Delfi-metoda istraživanja i verifikacija procjene videozapisa o kemijskim eksperimentima

Cui Liu, Sufen Chen, Shuo Liu, Jingyuan Liu, Jie Wang, Yingying Han

Abstract


The purpose of this study was to use the Delphi method to combine consensus opinion to develop indicators for pre-service chemistry teachers to assess videos of chemical experiments. This study had two stages. The first was to construct the Video Assessment Questionnaire using a modified Delphi consensus process delivering three rounds of face-to-face or online surveys. The 50 participants included professors, associate professors, undergraduate students, and middle school teachers. The Video Assessment Questionnaire has a high degree of consensus as shown by the coefficients of variation and Kendall's W of the second and third rounds. The final version included 20 indicators in three major aspects: content organization, experiment operation, and video quality. In the second stage, a quasi-experiment was designed to test the effect of using the questionnaire in Chemistry Teaching Methodology Course. The experimental group (n = 22) used the questionnaire to evaluate their own videos and reflect on their performance, whereas the control group (n = 11) carried out the same tasks without the tool. We found that the pre-service teachers who used the Video Assessment Questionnaire had better laboratory instruction (t(31) = 4.25, p<.001), especially the operation in experiments (t(31) = 4.95, p<.001) than those who only made videos. This study verified the effectiveness of the Video Assessment Questionnaire in terms of helping pre-service chemistry teachers to improve experiment operations skills.

Keywords: assessment; chemistry education research; laboratory instruction; multimedia-based learning


---


Cilj ovoga istraživanja bio je primijeniti Delfi-metodu za dobivanje i kombiniranje podudarnih mišljenja, kako bi se izradili pokazatelji pomoću kojih budući nastavnici kemije mogu procijeniti videozapise o kemijskim eksperimentima. Ovo istraživanje provedeno je u dvije faze. U prvoj je izrađen Upitnik za procjenu videozapisa o kemijskim eksperimentima pomoću modificirane Delfi metode. Na taj su način utvrđena podudarna mišljenja i provedena tri kruga anketiranja uživo ili u online obliku. Uzorak se sastojao od 50 ispitanika – profesora, docenata, studenata dodiplomskih studija te srednjoškolskih nastavnika. Upitnik za procjenu videozapisa pokazao je visoku razinu konsenzusa, što potvrđuju koeficijent varijacije i Kendallov W koeficijent podudarnosti u drugom i trećem krugu anketiranja. Finalna verzija obuhvaća 20 pokazatelja za tri glavna aspekta: organizaciju sadržaja, izvođenje eksperimenta i kvalitetu videozapisa. U drugoj fazi provedenen je kvazieksperiment kako bi se testirao učinak primjene Upitnika u kolegiju Metodika nastave kemije. Eksperimentalna skupina (n = 22) koristila je upitnik kako bi procijenila vlastite videozapise i provela refleksiju o izvedbi eksperimenta, dok je kontrolna skupina (n = 11) odradila iste zadatke, no bez upitnika. Utvrđeno je da su budući nastavnici koji su koristili Upitnik za procjenu videozapisa o kemijskim eksperimentima izvodili bolje nastavu u laboratoriju (t(31) = 4,25, p < .001) i kemijske eksperimente (t(31) = 4,95, p < .001) od onih koji su samo izrađivali videozapise. Istraživanje je potvrdilo učinkovitost Upitnika za procjenu videozapisa o kemijskim eksperimentima kao pomoć budućim nastavnicima kemije u poboljšanju vještina izvođenja kemijskih eksperimenata.

Ključne riječi: procjena; istraživanje u nastavi kemije; nastava u laboratoriju; učenje temeljeno na multimediji



Full Text:

PDF


DOI: https://doi.org/10.15516/cje.v23i3.4018

Refbacks

  • There are currently no refbacks.