Dilemma on the Entrepreneurial University Ideal: The Prevailing Academic Tensions / Dilema oko ideala poduzetničkog sveučilišta: prevladavajuće akademske tenzije

Noor Hazlina Ahmad, Hasliza Abdul Halim, Thurasamy Ramayah

Abstract


The fact that universities have become complex organisations characterised by multiple missions including teaching, research, and entrepreneurship agenda served as a starting point for this enquiry. This study strives to offer a deeper insight into the views of the academics pertaining to the creation of an entrepreneurial university ideal within the context of a research university. The underlying complexities in achieving this mission were extracted from a series of semi-structured interviews conducted among academicians spanning the diverse disciplines within the university. The findings revealed a vast array of definitions given to the concept of an entrepreneurial university that ranges from the soft spectrum to the hard spectrum of entrepreneurial activities. This study adds value to the existing literature through the identification of dilemmas surrounding the creation of the entrepreneurial university that encompass challenges related to the academic resistance, internal factors and social capital issues. It is concluded that the right balancing between teaching, research and entrepreneurship is crucial to ensure that learning institutions do not digress from their core functions. Effective links between university, industry and government could assist to fast-track the transition from the traditional university to the entrepreneurial university concept.
Key words: academic entrepreneurship; entrepreneurial university; university-industry link.

---

Činjenica da su sveučilišta postala kompleksne organizacije koje provode raznovrsne i višestruke aktivnosti poput predavanja, istraživanja i poduzetničkih aktivnosti, služila je kao polazište ovog istraživanja. Cilj mu je omogućiti dublji uvid u stajališta akademika vezano uz stvaranje idealnog poduzetničkog sveučilišta u kontekstu istraživačkog sveučilišta. Temeljna kompleksna pitanja bitna za postizanje ovoga cilja dobivena su polustrukturiranim intervjuom  provedenim s akademicima iz različitih sveučilišnih disciplina. Rezultati su pokazali širok raspon definicija poduzetničkog sveučilišta koje variraju od mekog do tvrdog spektra poduzetničkih aktivnosti. Ovo istraživanje daje dodatnu vrijednost postojećoj literaturi prepoznavanjem dilema koje postoje oko stvaranja poduzetničkog sveučilišta, a koje obuhvaćaju i izazove povezane s akademskim otporom, unutarnjim faktorima i pitanjima društvenog kapitala. Zaključak je da je pravilan omjer poučavanja, istraživanja i poduzetništva neophodan da bi se osiguralo da obrazovne institucije ne odstupaju od svojih temeljnih funkcija. Učinkovite veze između sveučilišta, industrije i vlade mogle bi pomoći brzoj tranziciji iz tradicionalnog sveučilišta u poduzetničko sveučilište.
Ključne riječi: akademsko poduzetništvo; poduzetničko sveučilište; veza između sveučilišta i industrije

Full Text:

PDF


DOI: https://doi.org/10.15516/cje.v18i2.1456

Refbacks

  • There are currently no refbacks.