Identification and Elimination of Several Misconceptions of University Level Students Regarding the Misconceptions in Science Course/Prepoznavanje i eliminacija nekih pogrešnih predodžbi koje imaju studenti u kolegiju Pogrešne predodžbe u prirodnim znanos
Abstract
Abstract
The present study is based on identification and elimination of several misconceptions of university level students regarding chemistry topics. For this reason, the static-group pre-test-post-test design was implemented with 52 teacher candidates. Regarding the content of the study, the experimental group participants opted for “Misconceptions in Science” course whereas the control group selected “Physics in environment” course in terms of elective courses. Data was collected through a form which consisted of 3 open-ended statements during the research process. In addition, an evaluation form was prepared to determine the opinions of the experimental group on the course. As a result of the study, the pre-test analyses revealed several misconceptions which all the participants have, whereas the post-test results indicated that “Misconceptions in science” course was effective in the elimination of experimental group’s misconceptions. Also, the course was found to be necessary and efficient. Delayed post-test results justified the resistivity of the misconceptions of the experimental group members, although they had been performing their jobs as in-service science teachers.
Key words: chemistry; conceptual change discussion.
---
Sažetak
Ovo istraživanje temelji se na prepoznavanju i eliminaciji nekih pogrešnih predodžbi studenata o području kemije. Zbog toga je primijenjen i proveden dizajn s predtestom i posttestom na statičnoj skupini na uzorku od 52 buduća nastavnika. Što se tiče sadržaja istraživanja, ispitanici u eksperimentalnoj skupini odabrali su kolegij Pogrešne predodžbe u prirodnim znanostima, a ispitanici u kontrolnoj skupini odabrali su kolegij Fizika u okolini kao svoj izborni kolegij. Za vrijeme istraživanja podaci su prikupljeni s pomoću obrasca koji se sastojao od 3 tvrdnje otvorenog tipa. Osim toga, pripremljen je evaluacijski obrazac da bi se ispitalo mišljenje sudionika u eksperimentalnoj skupini o kolegiju. Rezultat istraživanja dobiven je analizom predtesta s pomoću koje se prepoznalo nekoliko pogrešnih predodžbi koje su imali svi sudionici, a rezultati posttesta pokazali su da je kolegij Pogrešne predodžbe u prirodnim znanostima bio učinkovit pri eliminaciji pogrešnih predodžbi sudionika u eksperimentalnoj skupini. Također se pokazalo da je kolegij potreban i učinkovit. Rezultati posttesta koji je proveden s vremenskim odmakom potvrdili su ukorijenjenost pogrešnih predodžbi kod sudionika u eksperimentalnoj skupini, iako su oni već obavljali svoj posao nastavnika predmeta prirodnih znanosti.
Ključne riječi: rasprava o konceptualnoj promjeni; kemija
Full Text:
PDFDOI: https://doi.org/10.15516/cje.v17i2.888
Refbacks
- There are currently no refbacks.