Parent-Child Cooperation via an Interactive Educational Application: Academic Performance and Motivation/Suradnja roditelja i djeteta putem interaktivne obrazovne aplikacije: akademski uspjeh i motivacija
Abstract
Abstract
This study aims to solve an important issue: how parental involvement affects
children’s academic performance and motivation when using interactive
educational applications, for example, 17zuoye. The study involved 200 8th-grade
students from two Chinese schools, aged 11 to 13 years. In order to measure their
academic performance and motivation, the researchers conducted five closed-book
examinations in five different subjects and used the Academic Motivation Scale
(AMS). As a result, the average academic performance of group B students, who
studied in collaboration with their parents, was higher than the performance of
group A students in all five subjects (Mathematics, Chinese, Geography, Biology,
Literature). The differences in learning outcomes between the two student groups
were significant, confirming the positive impact of an interactive application such
as 17zuoye. The intrinsic and extrinsic motivation of Group B students was also
higher. The reason for these results may be parental support, which provides a
more structured and motivating learning environment. In addition, parental
involvement allows students to seek additional explanations and assistance when
completing tasks. By comparing children’s performance with and without parental
involvement, the study seeks to identify factors that influence the effectiveness of
interactive applications. This article can be especially useful for researchers who
develop new educational technologies and interventions that can improve student
learning outcomes.
Key words: digital technologies in education; interactive learning; motivation to
study; parental involvement; student performance
---
Sažetak
Ova studija ima za cilj riješiti važno pitanje: kako roditeljska uključenost utječe na
školski uspjeh i motivaciju djece pri korištenju interaktivnih obrazovnih aplikacija,
na primjer, 17zuoye. U istraživanju je sudjelovalo 200 učenika 8. razreda dviju
kineskih škola, u dobi od 11 do 13 godina. Kako bi izmjerili njihov akademski uspjeh
i motivaciju, istraživači su proveli pet zatvorenih ispita iz pet različitih predmeta i
koristili skalu akademske motivacije (AMS). Kao rezultat toga, prosječni akademski
uspjeh učenika skupine B, koji su učili u suradnji s roditeljima, bio je viši od uspjeha
učenika skupine A u svih pet predmeta (Matematika, Kineski, Geografija, Biologija,
Književnost). Razlike u ishodima učenja između dviju skupina učenika bile su
značajne, potvrđujući pozitivan učinak interaktivne aplikacije kao što je 17zuoye.
Intrinzična i ekstrinzična motivacija učenika B skupine također je veća. Razlog za
ove rezultate mogla bi biti podrška roditelja, koja pruža strukturiranje i motivirajuće
okružje za učenje. Osim toga, sudjelovanje roditelja omogućuje učenicima traženje
dodatnih objašnjenja i pomoći prilikom rješavanja zadataka. Uspoređujući učinak
djece sa i bez uključivanja roditelja, studija nastoji identificirati čimbenike koji utječu
na učinkovitost interaktivnih aplikacija. Ovaj članak može biti posebno koristan
za istraživače koji razvijaju nove obrazovne tehnologije i intervencije koje mogu
poboljšati ishode učenja učenika.
Ključne riječi: digitalne tehnologije u obrazovanju; interaktivno učenje; motivacija
za učenje; uključenost roditelja; uspješnost učenika
Full Text:
PDFDOI: https://doi.org/10.15516/cje.v27i1.5982
Refbacks
- There are currently no refbacks.