Improving a Multimodal Based Teacher Training Program for Teachers of Gifted: An Educational Design Research/Unaprjeđenje programa za edukaciju učitelja darovitih učenika temeljenoga na multimodalnosti: istraživanje obrazovnoga dizajna
Abstract
Abstract
This study is an educational design research on the design, implementation, and
evaluation of a Multimodal Based Teacher Training Program (MB-TTP) that aims
to improve the representational competence skills of teachers of gifted (ToG). The
aim was to describe the design process of the model and the development process
of ToG during and after the intervention. Participants were chosen by convenience
sampling. The data were collected through the multimodal representations designed
by the teachers, their comments on these representations, discussions on the designs
and models in the classrooms, and interviews with participants and experts.
The data obtained from the artifacts were analyzed according to the analytical
framework developed by the researcher. Interviews and discussions were analyzed
through content analysis. At the end of micro cycle 1 and 2, the findings showed
that teachers gained abilities of identifying, but they were not qualified at selecting/
designing and evaluating. At the end of micro cycle 3 and 4, the findings revealed
that teachers were able to identify different types of intermodal mechanisms, and
their design purposes. At the end of micro cycle 5, the results showed that teachers
were able to identify and analyze the adequacy of multimodal representations, as
well as to critique the extent to which the representation reflected the relationships
between the modes indicated. Finally, the MB-TTP and its design principles were
revealed as the result of all these iterations. The findings showed that applying the
MB-TTP and its principles improve representational competence skills of ToG.
Key words: educational design research, gifted education, multimodality, teacher
training, representational competence
---
Sažetak
U ovoj studiji predstavljeno je istraživanje u obrazovnom dizajnu usmjereno na
oblikovanje, implementaciju i evaluaciju multimodalnog programa obuke učitelja
(MPOU) s ciljem unaprjeđenja vještina reprezentacijske kompetencije učitelja
darovitih učenika (UDU). Cilj je bio opisati proces dizajna modela i razvoj
UDU-a tijekom i nakon intervencije. Sudionici su odabrani metodom prigodnoga
uzorka. Podatci su prikupljeni kroz multimodalne reprezentacije koje su osmislili
učitelji, njihove komentare na te reprezentacije, rasprave o dizajnima i modelima
u učionicama te intervjue sa sudionicima i stručnjacima. Prikupljeni podatci iz
artefakata analizirani su prema analitičkom okviru koji je razvio istraživač. Intervjui
i rasprave analizirani su putem analize sadržaja. Na kraju mikrociklusa 1 i 2, rezultati
su pokazali da su učitelji stekli sposobnosti prepoznavanja, ali nisu bili osposobljeni
za selekciju/dizajn i evaluaciju. Na kraju mikrociklusa 3 i 4, rezultati su otkrili da
su učitelji bili sposobni prepoznati različite vrste intermodalnih mehanizama i svrhe
njihovoga dizajna. Na kraju mikrociklusa 5, rezultati su pokazali da su učitelji bili
sposobni identificirati i analizirati adekvatnost multimodalnih reprezentacija te
kritički ocijeniti u kojoj mjeri reprezentacija odražava odnose između prikazanih
modaliteta. Konačno, MPOU i njegovi dizajnerski principi identificirani su kao
rezultat svih iteracija. Rezultati su otkrili da primjena MPOU-a i njegovih principa
unapjređuje vještine reprezentacijske kompetencije kod UDU.
Ključne riječi: istraživanje obrazovnoga dizajna, obrazovanje nadarenih,
multimodalnost, edukacija učitelja, reprezentacijska kompetencija
Full Text:
PDFDOI: https://doi.org/10.15516/cje.v26i4.5856
Refbacks
- There are currently no refbacks.