The Role of Information Technology in Piano Education: Attitudes of Professors in Chinese Universities and Students of Peking University/Uloga informacijske tehnologije u nastavi klavira: stavovi profesora s kineskih sveučilišta i studenata sa Sveučilišta u Pekingu
Abstract
Abstract
The use of computers, specialized software, and online resources has the potential
to make piano education more accessible and motivating. This study consisted
of two interrelated investigations: a preliminary survey of 150 piano teachers at
Peking University (ages 19-56) to obtain information on the development and
implementation of a technologically enhanced teaching system, followed by an
experimental evaluation. The teachers’ survey was conducted to understand
potential implementation issues and opportunities. The subsequent experimental
study assessed the effectiveness of this system with two groups of students (N = 180):
the experimental group (n = 90) used a teacher-informed, technology-based system,
while the control group (n = 90) adhered to traditional teaching methods. Results
showed significantly higher scores in the experimental group (M = 85.54, SD=10.01)
compared to the control group (M = 75.32, SD = 12.21), t = 2.234, p < 0.001, with a
moderate effect size (Cohen’s d = 0.562). The survey revealed that although teachers
recognized the potential benefits of integrating technology (43 % noted increased
student motivation, and 17 % valued flexible access to materials), they also identified
critical implementation challenges, such as difficulties in selecting appropriate
software (52 %) and limited individual control in virtual environments (44 %).
The results suggest that technologically enhanced piano education (when developed
with teacher input) can effectively improve student performance in the context of
Peking University. The practical significance of the article lies in demonstrating how
modern information technologies can improve piano teaching, highlighting both the
advantages and disadvantages of such integration.
Key words: digital learning resources; information technology; innovative teaching;
interactive piano lessons; music pedagogy
---
Sažetak
Upotreba računala, specijaliziranoga softvera i izvora dostupnih online može učiniti
nastavu klavira dostupnijom i motivirajućom. Ovo se istraživanje sastojalo od dva
međusobno povezana dijela: preliminarnoga upitnika provedenoga na uzorku od
150 nastavnika klavira sa Sveučilišta u Pekingu (u dobi između 19 i 56 godina) kako
bi se dobile informacije o razvoju i implementaciji obrazovnoga sustava u kojemu
se primjenjuje tehnologija, a nakon toga je provedena eksperimentalna evaluacija.
Proveden je upitnik za nastavnike s ciljem utvrđivanja potencijalnih izazova i prilika.
U eksperimentalnoj studiji koja je uslijedila procjenjivala se učinkovitost takvoga
sustava na dvjema skupinama učenika (N = 180): u eksperimentalnoj skupini (n =
90) korišten je sustav u kojemu su se nastavnici oslanjali na rezultate istraživanja i
koristili tehnologiju, dok su se u kontrolnoj skupini (n = 90) primjenjivale tradicionalne
nastavne metode. Rezultati su pokazali značajno bolje rezultate u eksperimentalnoj
skupini (M = 85,54, SD = 10,01) u usporedbi s kontrolnom skupinom (M = 75,32, SD
= 12,21), t = 2,234, p < 0,001, s umjerenom veličinom učinka (Cohenov d = 0,562).
Istraživanje je pokazalo da, iako su nastavnici prepoznali potencijalne dobrobiti
integriranja tehnologije u nastavni proces (43 % nastavnika primijetilo je povećanu
motivaciju učenika, a 17 % ih je smatralo da je fleksibilan pristup materijalima jako
koristan), također su prepoznali i ključne izazove u procesu implementacije, poput
poteškoća pri odabiru odgovarajućega softvera (52 %) i ograničene individualne
kontrole u virtualnom okružju (44 %). Rezultati upućuju na to da nastava klavira
koja se provodi pomoću tehnologije (kada se provodi uz nastavnikove upute) može
uvelike poboljšati rezultate studenata u kontekstu Sveučilišta u Pekingu. Ovaj rad
ima praktičnu važnost jer pokazuje kako moderna informacijska tehnologija može
unaprijediti nastavu klavira, naglašavajući i prednosti i nedostatke te integracije.
Ključne riječi: digitalni materijali za učenje; glazbena pedagogija; informacijska
tehnologija; inovativne nastavne metode; interaktivna nastava klavira
Full Text:
PDFDOI: https://doi.org/10.15516/cje.v27i2.5696
Refbacks
- There are currently no refbacks.