A Review on How the COVID-19 Pandemic Shaped Philippine Physical Education Teachers in the Grassroots/Kako je pandemija bolesti COVID-19 oblikovala filipinske nastavnike tjelesne i zdravstvene kulture u lokalnoj zajednici
Abstract
Abstract
Four years after the peak of the pandemic, the world is still coping with significant
impacts and working diligently to recover from the damages caused by this
unprecedented global crisis. As leaders and scholars worldwide have been dealing
with these problems and recovery initiatives, a significant gap is seen in the literature
concerning the positive impacts of the long period of pandemic on the lives of many,
particularly teachers. Hence, using a qualitative-descriptive design, selected physical
education teachers participated in in-depth interviews to investigate their notions
of how the pandemic shaped them into the educators that they are today. During
the triangulation of results, seven essential themes emerged that underscore the
significance of resilience, adaptability, innovation, empathy, and holistic well-being in
navigating unprecedented challenges. The study concludes that teachers’ adaptability
is a vital lesson, emphasizing the importance of acquiring essential life skills such
as problem-solving and flexibility for real-world challenges. It also describes the
transformative journey of teachers, from grappling with technology to embracing
online teaching, highlighting the power of a growth mindset and the significance
of self-improvement. This study emphasizes the importance of mental well-being,
empathy, compassion, and stress management in shaping educators and learners,
ultimately shaping a generation equipped to navigate uncertainty with strength and
integrity.
Key words: Impact of COVID-19 on Education; Positive Side of COVID-19; Post
COVID Effects; Qualitative Research in PE.
---
Sažetak
Četiri godine nakon vrhunca pandemije svijet se još uvijek nosi sa značajnim
utjecajima i marljivo radi na oporavku od šteta prouzročenih ovom globalnom
krizom bez presedana. Dok su se čelnici i znanstvenici diljem svijeta bavili ovim
problemima i inicijativama za oporavak, u literaturi se uočava znatna praznina u
vezi s pozitivnim učincima dugoga razdoblja pandemije na živote mnogih, posebice
učitelja. Stoga su pomoću kvalitativno-deskriptivnoga nacrta, učitelji tjelesnoga
odgoja sudjelovali u dubinskim intervjuima da bi se istražile njihove predodžbe
o tome kako ih je pandemija oblikovala u nastavnike kakvi su danas. Tijekom
triangulacije podataka identificirano je sedam bitnih tema koje naglašavaju
važnost otpornosti, prilagodljivosti, inovativnosti, empatije i holističkoga blagostanja
zdravlja u suočavanju s izazovima bez presedana. U studiji se zaključuje da je
prilagodljivost učitelja ključna lekcija, ističući stjecanja bitnih životnih vještina kao
što su rješavanje problema i fleksibilnost za izazove u stvarnome svijetu. Također
se opisuje transformativno putovanje učitelja, od suočavanja s tehnologijom do
prihvaćanja online nastave, ukazujući na snagu načina razmišljanja o rastu i važnost
samousavršavanja. U ovoj se studiji naglašava važnost mentalnoga blagostanja,
empatije, suosjećanja i upravljanja stresom u oblikovanju edukatora i učenika, u
konačnici oblikovanju generacije koja je snažno spremna i s punim integritetom
upravljati neizvjesnošću.
Ključne riječi: kvalitativno istraživanje u TZK ; pozitivna strana pandemije bolesti
COVID-19; učinci nakon pandemije bolesti COVID-19; utjecaj pandemije bolesti
COVID-19 na obrazovanje.
Full Text:
PDFDOI: https://doi.org/10.15516/cje.v26i3.5507
Refbacks
- There are currently no refbacks.