An Integration Model of Professional Training of a Music Art Teacher by Means of Innovative Technologies/Integracijski model stručnoga osposobljavanja učitelja glazbene umjetnosti korištenjem novih tehnologija
Abstract
Abstract
The results of the research conducted showed the integrative model formation of
music art teacher’s professional training by means of innovation technologies is
a complex process due to the abundance of variables that should be taken into
account both in the curriculum and at the individual level. It has been found that
the application of the integrative model benefits both students and teachers in the
following way: establishing a reliable two-way relationship between a teacher and
a student; developing practical skills as future music art teachers in the integration
of innovative pedagogical technologies; developing the ability to apply them in
music and pedagogical activities with students; encouraging active and purposeful
intellectual and creative activity with the help of a computer; improving students’
training forasmuch as the curriculum integrates different topics into a single lecture
in which the teacher observes how students actually learn; enhancing engagement as
integrated thematic blocks make teaching and learning more interesting for teachers
and students; providing opportunities for self-expression as students have ample
opportunities to demonstrate their potential as future music art teachers.
Key words: innovation technologies; integrative model; music art; professional
training; teacher.
---
Sažetak
Rezultati istraživanja pokazali su da je integracijski model osposobljavanja učitelja
glazbene umjetnosti korištenjem novih tehnologija složeni proces s obzirom na mnoge
varijable koje se moraju uzeti u obzir i u kurikulu i na individualnoj razini. Pokazalo
se da primjena integracijskoga modela korisna i studentima i nastavnicima na
sljedeći način: stvaranje pouzdanoga dvosmjernog odnosa između nastavnika i
studenta; razvoj praktičnih vještina kod budućih učitelja glazbene umjetnosti u
integraciji inovativnih pedagoških tehnologija; razvoj sposobnosti primjene istih u
glazbi i u nastavnih aktivnostima sa studentima; poticanje aktivnih i svrsishodnih
intelektualnih i kreativnih aktivnosti pomoću računala; poboljšanje osposobljavanja
studenata u mjeri u kojoj kurikul integrira različite teme unutar predavanja pri čemu
nastavnik promatra kako studenti zapravo uče; poticanje angažiranosti s obzirom
na to da integrirani tematski blokovi čine učenje i poučavanje interesantnijim i za
učenike i za nastavnike; nudi mogućnosti za samo izražavanje s obzirom na to da
studenti imaju dovoljno prilika za demonstraciju vlastitih potencijala kao budući
učitelji glazbene umjetnosti.
Ključne riječi: glazbena umjetnost; integracijski model; nastavnik; nove tehnologije;
profesionalno osposobljavanje.
Full Text:
PDFDOI: https://doi.org/10.15516/cje.v26i3.5393
Refbacks
- There are currently no refbacks.