Exploring E-Learning Success during the COVID-19 Pandemic: Indonesia Empirical Study/Analiza uspješnosti e-učenja tijekom pandemije bolesti COVID-19: empirijsko istraživanje u Indoneziji

Harmita Sari, Ming Chou Liu

Abstract


Abstract
This study examines whether and how student feedback and experience in using
E-Learning affect mediator variables such as perceived ease of use and learning
outcomes in the field of education. It also examines how mediators should influence
the success of E-Learning. Seven hundred and thirty-four students were recruited for
the survey, and the Structural Equation Model (SEM) was used to test the research
hypothesis. Empirical results show that student feedback on using E-Learning has
a significant and positive effect on perceived ease of use and learning outcomes,
further affecting the success of E-Learning use. Furthermore, the mediator
variables Perceived ease of use and Learning outcomes have partial mediators
between feedback, student experience, and successful use of E-Learning. In this
study, participants with higher levels of feedback and experience were more aware
of online learning performance. The E-Learning process also strengthens the
relationship between students and teachers. Research results from students feedback
and experience in using E-Learning can provide important information for the
existence and success of learning in the future.
Key words: student feedback; student experience; perceived ease of use; learning
outcomes, successful use of E-Learning.

---

Sažetak
U ovome istraživanju ispituje se utječu li, i u kolikoj mjeri, povratne informacije
studenata i njihova iskustva u korištenju e-učenja na medijatorske varijable poput
percipirane lakoće korištenja i ishoda učenja u području obrazovanja. Također
se ispituje kako bi medijatorske varijable trebale utjecati na uspješnost e-učenja.
U istraživanju je sudjelovalo 734 studenata, a za testiranje hipoteza istraživanja
korišten je model strukturne jednadžbe. Empirijski rezultati pokazuju da povratne
informacije studenata o korištenju e-učenja imaju značajan i pozitivan utjecaj na
percipiranu lakoću korištenja i ishode učenja, što dalje utječe na uspješnost primjene
e-učenja. Nadalje, percipirana lakoća korištenja i ishodi učenja kao medijatorske
varijable djelomično posreduju između povratnih informacija, iskustava studenata
te uspješnoga korištenja e-učenja. U ovome istraživanju, sudionici čije su povratne
informacije i iskustva bila bolja, ujedno su pokazali i veću osvještenost o pitanju
uspješnosti online učenja. Proces e-učenja također jača i odnos između studenata
i profesora. Rezultati istraživanja koji su dobiveni pomoću povratnih informacija
i iskustava studenata u e-učenju mogu pružiti važne podatke za njegovu daljnju
primjenu i uspjeh učenja u budućnosti.
Ključne riječi: ishodi učenja; iskustva studenata; percipirana lakoća korištenja;
povratne informacije studenata; uspješno korištenje e-učenja.


Full Text:

PDF


DOI: https://doi.org/10.15516/cje.v25i4.4976

Refbacks

  • There are currently no refbacks.