Foreword / Uvodnik

Tomislav Topolovčan

Abstract


Dear readers,
It is a great privilege to present you with the third regular issue of the Croatian Journal
of Education in 2021. As previously, this issue entails ten papers: seven original scientific
papers and three preliminary communications. The authors of these works come from all
over the world, i.e., Russia, Turkey, Serbia, China, Taiwan and Croatia. As before, it is
an extreme pleasure to state that with these ten papers, we further nourish the scientific
culture of interdisciplinary research with various methodological approaches to examining
the phenomenon of education. The results and their interpretations encompassed in the
presented works provide new and innovative scientific facts, explanations, insights and
their categorisations, which enables the (re)definition of education theories. In this regard,
we still wish you much success in your research efforts and expect to receive many more
of your high-quality manuscripts.
The editorial board

 

---

 

Dragi čitatelji,
velika je privilegija predstaviti vam treći redovni broj Hrvatskog časopisa za odgoj i
obrazovanje u 2021. godini. Kao i dosad, u ovom izdanju donosimo deset priloga. Od
tih deset priloga sedam je radova kategorizirano kao izvorni znanstveni radovi, a tri
kao prethodna priopćenja. Autori tih deset priloga dolaze iz cijelog svijeta, odnosno iz
Rusije, Turske, Srbije, Kine, Taiwana i Hrvatske. I ovaj put iznimno nam je +zadovoljstvo
kazati da s ovih deset priloga i dalje njegujemo znanstvenu kulturu interdisciplinarnih
istraživanja s različitim metodološkim pristupima istraživanja fenomena odgoja i
obrazovanja. Rezultati i njihove interpretacije, koje su prikazane u ovih deset priloga,
pružaju nove i inovativne znanstvene činjenice, objašnjenja, razumijevanja i njihove
kategorizacije koje omogućuju (re)definiranje teorija odgoja i škole. U tom pogledu, i
dalje vam želimo mnogo uspjeha u istraživanjima te očekujemo mnogo vaših kvalitetnih
rukopisa.
Uredništvo


Full Text:

PDF


DOI: https://doi.org/10.15516/cje.v23i3.4669

Refbacks

  • There are currently no refbacks.