Ubiquitous Laptop Use Patterns Exhibited by Higher Education Students / Uzorci u sveprisutnoj uporabi laptopa kod studenata u visokom obrazovanju /

María-Carmen Ricoy, Tiberio Feliz

Abstract


Abstract
The aim of this study is to identify laptop use patterns among Spanish university students. The present work, resulting from the qualitative component, focuses on a study conducted among students using a questionnaire with semi-structured questions. A total of 433 students from two universities took part in the study. Their ages ranged between 18 and 48 (mean 22.2). The information thus obtained was subjected to content analysis, from which it can be inferred that mobility confers laptops a number of possibilities giving rise to the participants’ use patterns. These are derived from the benefits of laptop use, which is not, however, devoid of problems. The results and conclusions show that the participants regularly make ubiquitous use of laptops. Their practices may be classified into a number of categories according to the academic, personal or social context involved and are associated with the numerous stated benefits, together with certain obstacles.
Key words: competences; information and communication technologies; portable computer; ubiquitous learning; university students.
---
Sažetak
Cilj ovoga istraživanja bio je prepoznati uzorke u korištenju laptopa među studentima na fakultetima u Španjolskoj. Ovaj rad, koji je rezultat kvalitativne komponente, usmjeren je na istraživanje među studentima putem upitnika s polistrukturiranim pitanjima. U istraživanju su sudjelovala ukupno 433 studenta s dva sveučilišta. Njihova dob bila je između 18 i 48 godina (srednja vrijednost 22,2). Dobiveni podatci podvrgnuti su analizi sadržaja iz koje možemo zaključiti da mobilnost daje prijenosnim računalima niz mogućnosti koje utječu na uzorak njihova korištenja kod ispitanika. Uzorci su dobiveni iz tvrdnji o dobrobiti korištenja prijenosnog računala, ali isto tako i ograničenja. Rezultati i zaključci pokazuju da je korištenje prijenosnih računala kod ispitanika sveprisutno. Njihove navike mogu biti klasificirane u nekoliko kategorija s obzirom na akademski, osobni ili društveni kontekst, te su povezani s mnogim navedenim dobrobitima, kao i određenim ograničenjima. 
Ključne riječi: kompetencije; informacijske i komunikacijske tehnologije; prijenosno računalo; sveprisutno učenje; studenti na sveučilištu.



Full Text:

PDF


DOI: https://doi.org/10.15516/cje.v17i4.1350

Refbacks

  • There are currently no refbacks.