The Predictive Power of Adolescents’ Trait Anxiety Level in Physical Education Lessons on Their Attitudes towards the Lessons / Predviđanje stava adolescenata prema nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na temelju njihova stupnja anksioznosti kao osobine
Abstract
Abstract
The aim of this study is to determine the predictive power of adolescents’ trait anxiety level in Physical Education (PE) lesson on their attitudes towards the lesson. The study group consisted of 708 secondary school students (Mage=16.00 years, SD=1.17) who were attending different secondary schools. In addition to the descriptive statistics, inferential statistics, such as correlation and regression analysis were used in this research. The study illustrated that PE lesson trait anxiety level was an important predictor of the attitude levels towards PE lesson. It was found that the students’ attitudes towards PE lessons were positive, and their PE trait anxiety levels were moderate.
Key words: adolescent; anxiety; attitudes; PE lesson; trait anxiety.
---
Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je odrediti mogućnost predviđanja stupnja anksioznosti kao osobine ličnosti adolescenata tijekom nastave tjelesne i zdravstvene kulture i njegova utjecaja na tu nastavu. Uzorak se sastojao od 708 srednjoškolaca (Mdob=16,00 godine, SD=1,17) koji su pohađali različite srednje škole. Uz deskriptivnu statistiku u istraživanju su također u nezavisnim grupama korišteni: inferencijalna statistika, kao što je t-test kojime se određivala razlika između aritmetičkih sredina, kao i korelacijska i regresijska analiza. Istraživanje je pokazalo da je stupanj anksioznosti kao osobine ličnosti u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture važan prediktor stava koji učenici imaju prema nastavi tjelesne i zdravstvene kulture. Rezultati su pokazali da su stavovi učenika prema nastavi tjelesne i zdravstvene kulture pozitivni, a stupanj njihove anksioznosti kao osobine ličnosti bio je umjeren. Na stupnju anksioznosti kao osobine ličnosti prisutnom na nastavi tjelesne i zdravstvene kulture utvrđene su značajne razlike s obzirom na spol.
Ključne riječi: adolescent; anksioznost; anksioznost kao osobina ličnosti; nastava tjelesne i zdravstvene kulture; stavovi.
Full Text:
PDFDOI: https://doi.org/10.15516/cje.v17i1.1232
Refbacks
- There are currently no refbacks.