IDENTIFYING STUDENTS’ INFORMATION NEEDS IN THE ERA OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES: IS SERBIA ON THE THRESHOLD OF CHANGE?
Abstract
The paper presents the use of information and communication technologies (ICTs) in teaching and for research purposes at the Faculty of Architecture, University of Belgrade. The aim is to consider opportunities and representation of ICT use for the promotion of architectural education, and ways to overcome current barriers when using ICT as well. After giving a short review of the history of ICT, the current status and the level of ICT implementation at the Faculty of Architecture are briefly shown. Also, a survey was conducted to determine the extent to which students use ICT for research and learning. Respondents expressed their preferences regarding learning using electronic materials and services. The survey results highlighted solutions to help students in this era of information overload and rapid development of technology.
Key words: e-services; Faculty of Architecture, University of Belgrade; information and communication technologies; professional architectural education.
--------------------------
U radu su prikazani načini uporabe informacijsko-komunikacijskih tehnologija (IKT) u nastavi i u istraživačke svrhe na Arhitektonskom fakultetu Sveučilišta u Beogradu. Cilj rada je provjera mogućnosti uporabe IKT za promociju arhitektonskog obrazovanja te načina za prevladavanje trenutnih prepreka prilikom upotrebe IKT-a. Nakon kratkog povijesnog pregleda IKT-a, prikazano je trenutno stanje i razina primjene IKT-a na Arhitektonskom fakultetu. Također, istraživanje je provedeno s ciljem da se utvrdi koliko studenti upotrebljavaju IKT prilikom istraživanja i učenja. Ispitanici su izrazili čemu daju prednost u vezi s primjenom elektroničkih materijala i usluga u svrhu učenja. Rezultati ankete prikazuju načine za pomoć studentima u eri preopterećenosti informacijama i brzog razvoja tehnologija.
Ključne riječi: Arhitektonski fakultet Sveučilišta u Beogradu, elektronički servisi, informacijsko-komunikacijske tehnologije, profesionalno obrazovanje arhitekata.
Key words: e-services; Faculty of Architecture, University of Belgrade; information and communication technologies; professional architectural education.
--------------------------
U radu su prikazani načini uporabe informacijsko-komunikacijskih tehnologija (IKT) u nastavi i u istraživačke svrhe na Arhitektonskom fakultetu Sveučilišta u Beogradu. Cilj rada je provjera mogućnosti uporabe IKT za promociju arhitektonskog obrazovanja te načina za prevladavanje trenutnih prepreka prilikom upotrebe IKT-a. Nakon kratkog povijesnog pregleda IKT-a, prikazano je trenutno stanje i razina primjene IKT-a na Arhitektonskom fakultetu. Također, istraživanje je provedeno s ciljem da se utvrdi koliko studenti upotrebljavaju IKT prilikom istraživanja i učenja. Ispitanici su izrazili čemu daju prednost u vezi s primjenom elektroničkih materijala i usluga u svrhu učenja. Rezultati ankete prikazuju načine za pomoć studentima u eri preopterećenosti informacijama i brzog razvoja tehnologija.
Ključne riječi: Arhitektonski fakultet Sveučilišta u Beogradu, elektronički servisi, informacijsko-komunikacijske tehnologije, profesionalno obrazovanje arhitekata.
Full Text:
PDFDOI: https://doi.org/10.15516/cje.v13i1.10
Refbacks
- There are currently no refbacks.